30 September 2015

29 September 2015

Hampir terbangun lambat hari ni.. Nasiblah ada loki... On time pulak ko main lompat2 atas badan aku hari ni ek? Ps : loki adalah seekor kucing

Hampir terbangun lambat hari ni.. Nasiblah ada loki... On time pulak ko main lompat2 atas badan aku hari ni ek? Ps : loki adalah seekor kucing
by Ruzaimi 'Dik Mie'

September 29, 2015 at 11:38AM
from Facebook
via IFTTTfrom Facebook
via IFTTT

28 September 2015

27 September 2015

26 September 2015

Done with Cameron Highland... Countdown ke Kota Kinabalu pulak lagi sebulan plus plus... Familia trip... Lepas tu bujang trip balik.. :p

Done with Cameron Highland... Countdown ke Kota Kinabalu pulak lagi sebulan plus plus... Familia trip... Lepas tu bujang trip balik.. :p
by Ruzaimi 'Dik Mie'

September 26, 2015 at 01:02PM
from Facebook
via IFTTTfrom Facebook
via IFTTT

25 September 2015

Bukti kronisme dalam kerajaan... Lepas bapak jawatan dapat kat anak lak... Errrr dalam gerak khas.. Ni dah Kenapa aku tgk tv2 ni..

Bukti kronisme dalam kerajaan... Lepas bapak jawatan dapat kat anak lak... Errrr dalam gerak khas.. Ni dah Kenapa aku tgk tv2 ni..
by Ruzaimi 'Dik Mie'

September 25, 2015 at 09:11PM
from Facebook
via IFTTTfrom Facebook
via IFTTT

24 September 2015

23 September 2015

22 September 2015

Esok cuti hari ni ko rasa rajin ke keje? #CutiTakPakaiAnnualLeave #HabisSimpanAnnualLeaveNakKeMana #TakBalikKampungPunRaya #KeManaKitaEk #BanyakNyaHashtag

Esok cuti hari ni ko rasa rajin ke keje? #CutiTakPakaiAnnualLeave #HabisSimpanAnnualLeaveNakKeMana #TakBalikKampungPunRaya #KeManaKitaEk #BanyakNyaHashtag
by Ruzaimi 'Dik Mie'

September 22, 2015 at 03:36PM
from Facebook
via IFTTTfrom Facebook
via IFTTT

21 September 2015

20 September 2015

19 September 2015

Kalau kelompok pembaca anda adalah.... (Isi sendiri) jangan lah tulis panjang2.. Diaorg akan cuma baca 10 ayat pertama Je.. Pastu terus komen

Kalau kelompok pembaca anda adalah.... (Isi sendiri) jangan lah tulis panjang2.. Diaorg akan cuma baca 10 ayat pertama Je.. Pastu terus komen
by Ruzaimi 'Dik Mie'

September 19, 2015 at 08:55PM
from Facebook
via IFTTTfrom Facebook
via IFTTT

18 September 2015

17 September 2015

16 September 2015

15 September 2015

14 September 2015

Di dalam suatu group.... Miss A : korang ni duk melancong tapi x pernah nak buat haji Orang ramai : Miss A dh buat haji? miss A : Belum (berlalu pergi malas layan)

Di dalam suatu group.... Miss A : korang ni duk melancong tapi x pernah nak buat haji Orang ramai : Miss A dh buat haji? miss A : Belum (berlalu pergi malas layan)
by Ruzaimi 'Dik Mie'

September 14, 2015 at 05:18PM
from Facebook
via IFTTTfrom Facebook
via IFTTT

#DKMYTRAVEL